اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

المپیک توکیو| جمشیدی: می‌توانستیم چک را ببریم/ نمی‌توان بازی تدارکاتی 20 میلیاردی برگزار کرد

بازیکن تیم ملی بسکتبال کشورمان گفت: با این شرایط اقتصادی که مردم دارند نمی‌توانیم تقاضای بازی دوستانه۲۰ میلیاردی داشته باشیم.

المپیک توکیو| جمشیدی: می‌توانستیم چک را ببریم/ نمی‌توان بازی تدارکاتی 20 میلیاردی برگزار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد جمشیدی بازیکن تیم ملی کشورمان پس از تقابل ایران و چک در المپیک ۲۰۲۰ توکیو اظهار داشت: در نیمه دوم اعتماد به نفس ما بالاتر رفت و توانستیم بهتر بازی کنیم و نمایش خوبی داشته باشیم، هرچند فکر می‌کنم، می‌توانستیم بازی را ببریم. در نیمه اول توپ زیاد به دست ما نرسید تا بتوانیم بازی خودمان را انجام دهیم اما در نیمه دوم شرایط بهتر شد.

وی ادامه داد: دلیل اصلی عملکرد ما در این بازی اعتماد به نفس است، چون در بازی‌های تدارکاتی پیش از المپیک که داشتیم فقط با دو تیم ژاپن و اسپانیا بازی کردیم. اگر در سال ۱۵ بازی تداراکاتی با تیم‌های مختلف داشته باشیم بسکتبال ما این پتانسلی را دارد که بتوانیم بهتر عمل کنیم.

ملی پوش بسکتبال تصریح کرد: این مسائل ریشه‌ای هستند و حتی به اقتصاد و بودجه ورزش کشور مرتبط است. شرایط مردم خوب نیست و در این شرایط نمی‌توانیم درخصوص بازی‌های تدارکاتی صحبت کنیم. چون ممکن است هر بازی تدارکاتی ۲۰ میلیارد هزینه داشته باشد. بهانه‌ای نیست اما فکر می‌کنم اگر یک مقدار باهوش‌تر بودیم می‌توانستیم بازی را ببریم.

بازیکن تیم ملی بسکتبال کشورمان در خصوص دیدار بعدی ایران مقابل تیم ملی فرانسه عنوان کرد: بازی سختی مقابل فرانسه خواهیم داشت، فرانسه تیم بسیار قوی است و حدود 6 تا بازیکنان تیم ملی این کشور در لیگ NBA بازی می‌کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول